неделя, 14 септември 2014 г.

Аз мога!



Много ми се иска да ви помогна да разберете, че в този свят има всичко за всеки.
Това, че някои са постигнали успех в различни области на живота е поредното доказателство, че всеки може да постигне успех в областта, която си избере! Едисън е успял, Донълт Тръмп е успял, Стив Джобс е успял, Чарли Чаплин е успял значи и вие можете да успеете. Повтаряйте си го всеки ден „Аз мога!“. Аз мога да си намеря работа! Аз мога да създам прекрасно семейство! Аз мога да започна собствен бизнес! Аз мога да напиша книга! Аз мога да се запиша в университета! Аз Мога да отида в Бразилия! Аз мога да постигна всичко в което вярвам!
Повтаряйте си всеки ден. Нека вярата ви в себе си да се превърне в религия за вас и в движеща сила. Защото „аз мога“ съпроводен с пускане на котва и стоене на едно място е безполезно. Вярата в „аз мога“ има истинска сила едва тогава, когато е съпроводена с волята и дързостта „да го направя“.
Когато използвате фразата “не мога” или подобна, Вие отказвате да видите всички възможни варианти, които съществуват. Защото в действителност няма нещо, което да не може да бъде направено. Всичко крие в себе си възможности и всеки може да превърне дадена възможност в реалност в определен момент! Огледайте се наоколо: всичко, което виждате, използвате или чувствате, някога е било просто една възможност, видяна от някой и превърната в реалност. Просто този, човек е повярвал, че е възможно да го направи!
Ако желаете наистина да успеете в живота, трябва да повярвате, че можете да направите абсолютно всичко! Повечето хора търпят провал след провал, заради негативни внушения, което нямат нищо общо с техните умения и таланти! Не си позволявайте да направите същата грешка.

Източник: http://seekerschool.org/

Like the Post? Do share with your Friends.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

IconIconIconFollow Me on Pinterest

What's Hot