неделя, 28 септември 2014 г.

Томас Едисън или винаги опитвайте още веднъж

Освен велик изобретател, Томас Едисън е и успешен предприемач и бизнесмен. Той ни съветва да не се отказваме лесно, а винаги да опитваме още веднъж. Предлагаме ви избрани цитати от него:
Възможността се пропуска от повечето хора, защото е в работнически дрехи и изглежда като работа.
Нашата най-голяма слабост лежи в отказването. Най-сигурния път да успеем е винаги да опитваме още веднъж.
Ценноста на идеята лежи в използването й.
Има далеч повече възможности, отколкото способности.
Не искам да изобретявам нещо, което не се продава. Ако се продава, то значи е полезно, а полезността е успех.
Бъди смел! Виждал съм много спадове в бизнеса. След такива Америка винаги е изплувала по-силна и просперираща. Бъди смел като праотците си. Имай вяра! Върви напред!
Недоволството е първата необходимост на прогреса.
Горд съм с факта, че никога не съм изобретявал оръжия за убиване.
Аз не съм се провалял. Просто открих 10 000 начина, по които няма да стане.
Не съм прекарал и един ден в работа през живота си. Всичко беше забавление.
Не съм направил нищо случайно, нито някое от моите изобретения е дошло случайно. Те са плод на работа.
Ако бихме направили всичко, на което сме способни, щяхме да буквално да се смаем.
Само защото нещо не работи, както сте го планирали, не означава, че е безполезно.
Много от провалите са на хора, които не са осъзнали колко близо до успеха са били, когато са се отказали.
Ненасилието води до по-висок морал, което е целта на цялата еволюция. Докато не спрем да се нараняваме взаимно, ще бъдем диваци.
Източник: bogatstvo.net

Like the Post? Do share with your Friends.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

IconIconIconFollow Me on Pinterest

What's Hot